zaterdag 19 oktober 2013

tweetmarket: no

Nou vandaag was de tweetmarket waar ik dus niet ging staan. Maar ik was wel van plan te gaan kijken en dat heb ik gedaan. Binnen 5 minuten was ik weer weg. Het was maar klein, misschien 20 kraampjes of zo. De kraampjes zagen er wel leuk uit maar naar mijn idee liep er niet het goede publiek rond. Het was super rustig daar en wat er liep kwam volgens mij niet voor die markt maar voor de grote mega jumbo die daar zit. Ik was mijn portemowallet ook nog vergeten dus waarom zou ik lang blijven? ik kon toch niets kopen. Dus aanstaande 14 december sta ik ook NIET op die tweetmarket hoor. Die 60 euro voor een kraam kan ik beter aan een kraam uitgeven op een markt waar t wat drukker is.
Iemand nog goede tips voor markten waar ik wel kans maak iets te verkopen??

2 opmerkingen:

  1. Maar goed dat je ffkes ging kijken....Wat voor jou een goede markt is is de Grietmarkt in Amerongen helaas maar 2 keer per jaar...Nog even een ander vraagje...heb jij stofjes met Pippi Langkous? En stof met hommeltjes?? Zoja dan wil ik heeeeeeel graag rokjes bij je bestellen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb wel een stof met pippi inderdaad maar niet met hommels.
    http://www.miertjekakelbont.nl/a-30224253/kakelbonte-stofjes/pippi/
    hier kan je m zien van pippi.
    Ik hoor t wel,

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen