donderdag 17 oktober 2013

MEUK IS LEUK


                                                                                                 Ik hou van de kringloop!! Iedereen mag dat weten, ik steek het niet onder stoelen of banken. De kringloop rules. Sam zit in Spijkenisse op school en we hebben met andere ouders samen een carpoolschema. Als ik de kids op moet halen combineer ik dat wel eens met een bezoek aan de kringloop: rattaplan in Spijkenisse!!
Die is zooooooo onwijs groot. Er werken een hele hoop mensen en die zijn iedere dag allemaal druk bezig daar. Elke keer zie je wel nieuwe dingen. Nieuwe oude dingen, zeg maar. Ik hou er van. Vooral de echte oude meuk vind ik leuk. Yeah! MEUK IS LEUK!!
Gisteren was het weer eens zover. Ik kwam thuis met 2 tassen vol spullen. Niet alles staat hier op de foto want er zit ook nog een cadeautje bij voor mijn broertje die binnenkort jarig is en zijn huiskamer in oranje retrostijl heeft ingericht.
Het koffertje vond ik te schattig om te laten liggen maar ik heb er nog geen concrete plannen mee.


De kopjes heb ik gekocht om vetbollen voor de vogels in te maken. Die hang ik dan buiten in de amandelboom. Dan kunnen wij van de winter weer genieten van mooie vogeltjes in de tuin.

Een calimerokwartetspel heb ik gekocht voor de snailmail. (ook een hobby van me)
 2 retro dekbedovertrekken zijn van vrij dunne kwaliteit maar die ga ik gebruiken als hoes voor om t kussen van de hond of zo.

De andere 2 retrostofjes zijn gordijnen en ik zie er leuke rokjes in!!

Het pippi langkous-nachthemdje of shirtje moest ik ook gewoon hebben. Iedereen kan zien dat het mijn maat niet is maar ik kan er vast wel iets cools van maken. Wat ,dat weet ik nog niet maar misschien als applicatie op een rok of shirt of op een tas. We zien wel wat er opeens in mijn brein op komt borrelen.


 Sam was trouwens erg blij met zijn broek en heeft m gelijk aangetrokken!






1 opmerking:

  1. Ben gek op kringloopwinkels. Mag er graag struinen. Jammergenoeg is ie hier niet zo groot

    BeantwoordenVerwijderen