zaterdag 26 oktober 2013

Mijn reactie aan HEMA

 Na een nachtje onrustige slaap door alle opwinding omdat ik gewoon niet tegen onrecht kan heb ik dan nu de mail beantwoord aan de HEMA.
 
 
 
 
 
Hellevoetsluis, 26 oktober 2013
Geachte HEMA,
Met grote verbazing heb ik de mail gelezen als reactie op mijn klacht.
Dit omdat er onjuistheden/leugens in staan.
Ik citeer:
Enkele weken geleden bent u vriendelijk doch duidelijk aangesproken op het  “dirtywording” met onze chocoladeletters in Hema Hellevoetsluis.
U is gevraagd hier mee te stoppen, omdat wij dit ongewenst gedrag vinden. Woorden als erectie,hoer en pis zien wij als provocerend.
 
De persoon waardoor ik ben aangesproken heeft mij,zoals ik in mijn eerdere brief al meldde, verteld dat ik op de camera beelden gezien ben.
Zij heeft NOOIT gevraagd aan mij om hiermee te stoppen. Zij heeft NOOIT verteld dit ongewenst gedrag te vinden.
En zij heeft ook NOOIT gezegd dat zij woorden als erectie,hoer en pis als provocerend te ervaren.
Wat zij wel heeft gezegd is dat er mensen waren die erom konden lachen. Er is geen woord gerept over mensen die er niet om konden lachen.
Natuurlijk begreep ik wel dat zij het niet de bedoeling vond, maar dit heeft zij nooit uitgesproken en er zijn ook zeker geen afspraken over gemaakt.

Buitenom dat feit ging mijn klacht over de manier waarop mijn kind is aangesproken en niet over het feit dat mijn kind werd aangesproken.
Als mijn kind niet op een bedreigende bangmakende manier was aangesproken was er sowieso geen klacht nodig geweest.
Ik vind echter niet dat uw personeel het recht heeft mijn kind te bedreigen met de politie, alsof het om een crimineel feit gaat,
als hij het woord 'pis" neerlegt in chocoladeletters om hier een foto van te maken en dit vervolgens weer op te ruimen.
Dit had op een heel andere manier gekund.
Daarom ben ik nog steeds van mening dat excuses wel degelijk op zijn plaats zijn.
Het hoofdkantoor van HEMA had ik natuurlijk zelf ook al een copy van de eerste klacht gestuurd.
Hoogachtend,
Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten