dinsdag 21 januari 2014

opheffings uitverkoop

Zojuist heb ik mijn webwinkel prijzen aangepast tot bodemprijsniveau.
Ook besloten om de webwinkel op te zeggen aangezien me dit 20 euro per maand kost. Ik moet ook realistisch blijven. Ik heb veel van ons spaargeld in dit bedrijf gestoken met de bedoeling dat ik dit terug zou verdienen. De enkele klant die ik gehad heb kan er natuurlijk niet voor zorgen dat ik mijn investeringen terug verdien, laat staan dat ik winst maak. Je weet van te voren dat het een gok is maar als je je spaarrekening in een aantal maanden tijd zo ziet slinken en de gehoopte 15 bestellingen per week wegblijven dan is het tijd om de knoop door te hakken. Van het UWV heb ik tot 17 maart de tijd maar ik kan nu ook wel zien dat het m niet meer gaat worden voor die tijd. Ik ben nog steeds wel aan t zoeken naar een baan. Zelfs schoonmaakbaantje in Cape Helius, het maakt mij niet zoveel uit want leuke baantjes zijn al helemaal niet te vinden. Je moet er ook zelf wat van maken. Maar ik heb nog geen positieve reacties gekregen.
Ik wilde eigenlijk overstappen naar de gratis versie van mijnwebwinkel maar dat kan niet vanuit de professionele versie. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik mijn domeinnaam behoud dan. Misschien dat ik ergens anders nog een gratis webwinkel kan starten met mijn eigen domeinnaam maar dat moet ik allemaal nog even uitzoeken.
Dus goed nieuws voor de koopjesjagers onder ons: Met pijn in mijn hart geef ik de met veel liefde en aandacht gemaakte kleding nu bijna weg!! lager worden de prijzen niet dan stuur ik t nog liever naar een kindertehuis in polen. Misschien is dat wel een goed idee trouwens, nu ik erover nadenk.

Spijt heb ik overigens niet hoor. Ik heb een hele hoop geleerd waar ik veel aan heb. Zowel op het gebeid van naaien als van het bedrijfsplan schrijven, belastingen, zakelijke rekeningen, marketing enz enz.
Natuurlijk kun je ook altijd via facebook bij mij rokjes, mutsen, sierraden e.d. blijven bestellen. Ik maak alleen geen nieuwe dingen meer op voorraad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten