zondag 19 januari 2014

Indianenshirt

Ik had wel weer eens zin om lekker te naaien, dus ik keek eens even wat ik nog in mijn stofjeskast had liggen en besloot om voor de jongste kabouter een indianenshirt te maken. Hij houdt eigenlijk alleen van shirts met korte mouwen, de andere trekt hij alleen aan als ik hem dwing dus het werd een korte mouwenshirt.

ik plaatste de foto op Instagram en Facebook. Binnen no-time had ik een bestelling om er nog zo eentje te maken voor een lief jongetje in België. En ik kon het niet laten en kroop gelijk weer achter de miermachine.
Eindelijk weer eens een bestelling!!! yeahh!!!

Verder ben ik bezig met haken. Ik heb boven mijn bed 2 rolkussens van de Ikea liggen waar de ritsen kapot van zijn. Dus ik heb t idee gevat om deze kussens te gaan omhaken. Ik gebruik hiervoor goedkope acryl en haak met naald 4. Katoen was misschien mooier geweest maar dan had ik met naald 2,5 moeten haken en dan had t helemaal lang geduurd. Ik ben niet zo van de grote projecten omdat ik zo doorsla altijd. Ik wil het zo snel mogelijk af hebben en haak totdat mijn arm eraf pleurt van ellende.


Van de kleuren word ik al helemaal blij en ik kan dan niet wachten op hoe het eindresultaat eruit zal zien.
Ondertussen kreeg ik ook nog een bestelling binnen voor een wintermuts dus die moet ik ook ergens tussendoor nog zien te haken.

Ik verveel me dus nog steeds niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten