maandag 6 januari 2014

Give Away op Facebook

Hebben jullie mijn give Away op mijn facebook pagina al gezien??
Om mijn gehaakte kettingen te promoten geef ik er namelijk eentje weg, nou ja, ik geef jou de kans er eentje 
aan iemand weg te geven. Als je in een pb-tje aan mij stuurt wie jij zo'n ketting gunt en in welke kleuren en waarom dan maak je kans dat ik deze ketting ook daadwerkelijk voor die persoon ga maken, hoe leuk is dat??
Aanstaande zaterdag kies ik er 1 uit die ik ga maken.

Natuurlijk maak ik ook nog een aantal kettingen voor op de kakelbonte party aanstaande vrijdag.

Het is ook mogelijk een door mij gemaakte unieke ketting te bestellen in de door jou gewenste kleuren voor de promotieprijs van slechts 10,00 euro!!

Ik zou het erg leuk vinden als jullie vrijdag komen kijken naar wat ik allemaal heb gemaakt.
Ik heb me namelijk helemaal suf genaaid.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, waar kunnen we kijken? Je webwinkel, of kun we je ook 'in het echt' bewonderen?
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. as vrijdag bij mij thuis tuusen half 8 en half 10, inlooppartyidee!! kom je ook???

      Verwijderen