zaterdag 30 november 2013

find myself a job

Het is zover, ik ga solliciteren.
Aangezien mijn webwinkel niet loopt zoals ik had gehoopt en we helaas geen geldboom in de tuin hebben staan is het tijd om na 5 maanden genieten van mijn welverdiende rust en mijn webwinkel opstarten maar es de handen uit de mouwen te steken en te gaan solliciteren. In deze tijd is dat nog niet gemakkelijk en zeker niet in de sector waarvoor ik ben opgeleid. 
Deze maanden zijn ook niet echt goed voor de portemonnee. Volgende week zal ook de goede Sint hier pakjes komen brengen op pakjesavond. Met kerst doen wij geen cadeautjes daarom dit jaar ook cadeautjes voor de grote mensen op pakjesavond. En ik heb ze allemaal zelf gekocht, ook voor mezelf want ik ben super lief geweest. Dus ik weet zeker dat t in de smaak valt! 
Maar ik heb op 2 vacatures gereageerd in Rotterdam die me erg leuk lijken en nu maar hopen dat ik er op een of andere manier toch uitspring met mijn enthousiaste brieven. Dan kan ik mijn webwinkeltje ernaast blijven houden. Naaien kan ik echter ook in de avond doen en op de dagen dat ik vrij ben.



1 opmerking:

  1. hallo
    Ik heb geprobeerd je winkeltje te vinden maar dat lukt helemaal niet .
    je moet je dan bij de "store"aan melden maar ook daar niets!
    dus misschien een andere weg vinden om je winkeltje te positioneren:-)
    gr.liduin

    BeantwoordenVerwijderen