donderdag 14 november 2013

de inloopmarkt

Gisteren avond was het dan zo ver.. voor het eerst stonden alle maaksels van miertje kakelbont ten toon gesteld op de inloopmarkt op mijn oude werk (kinderopvang). Samen met nog een hoop andere kraampjes/tafels. Er zijn niet zo heel veel mensen op af gekomen helaas en ik heb niks verkocht maar ik kreeg wel een hoop leuke reacties. Ook een stomme opmerking maar goed, die mensen zullen er altijd blijven. Niet iedereen hoeft t ook leuk te vinden. Al zou t iets minder onvriendelijk kunnen. Om nou mijn kleding uit te maken voor pyjama´s is ook weer zo wat. Maar ach...als zij zich daar goed bij voelt..?
Ik heb in ieder geval weer wat flyers uitgedeeld en visitekaartjes. Nu maar hopen dat deze bij de goede mensen terecht komen. De mensen die geen eenheidsworsten zijn. Mensen die houden van vrolijke kleuren en printjes en een beetje retro.

Vannacht had ik een hele rare droom: het was zomer en ik was op visite bij Sandra. Ze woonde heel ergens anders op een soort boerderij. Ze had een wit paard gevonden. Het was een heel lief paard en je kon er echt mee knuffelen. Ook had zij een bruine beer, die was ook aardig en mega intelligent en totaal ongevaarlijk. Haar woonkamer stond vol met drank, het leek wel de gall&gall en overal stonden kratten bier. Op een gegeven moment kwam de eigenaar van het witte paard. Hij kwam binnen en pakte een biertje en vertelde dat zij het paard wel zo af en toe mocht hebben.
Toen moest ik opeens heel erg opschieten want de metro ging. Mijn auto stond bij station slinge. Dus Sandra bracht me naar de metro. Daar kwam ik er achter dat ik mijn schoenen was vergeten en dus op blote voeten liep. Maar no worries, de beer was de schoenen al aan het halen. Ook waren en mopshondpuppies op het metrostation. Toen nam ik nog de verkeerde metro en trok aan de noodrem. er kwam vanaf alle kanten brandweer aan gelijk. 
heel vreemd.
Dus vanmorgen heb ik een site geraadpleegd met droomverklaringen en dit kwam er uit:

Een wit paard symboliseert het pure, voorspoed en geluk.

Beren staan symbool staan voor de cirkel van leven en dood en vernieuwing. Deze droom zou dan kunnen wijzen op een periode van introspectie en denken.

Als je droomt over bier, staat dit voor blijdschap, vergeving of inspiratie. Het kan ook aangeven dat je een actief sociaal leven hebt.

Als je droomt dat je in de metro bent, wijst dit erop dat je via onbewuste methodes je doel probeert te bereiken. Je verkent verborgen aspecten van jezelf. Een alternatieve uitleg suggereert dat je een haastige beslissing aan het nemen bent.

Dromen over een hond met goede eigenschappen geeft aan dat je geobsedeerd zult raken door grote rijkdom.

Als droomt over een brandweerwagen, suggereert dit dat je de neiging hebt om meer aan de behoeften van anderen te denken dan aan je eigen behoeften. Je kan je ook zorgen maken over situaties die werkelijk buiten je macht liggen. Je zou niet moeten proberen om altijd de bindende factor te zijn, en alles proberen te fixen.

Een droom over de zomer vertegenwoordigt groei, wijsheid, (hoge) productiviteit en volwassenheid. Je bent tolerant en verbreed je horizon. Belangrijk is dat je hoop nog steeds aanwezig is.


1 opmerking: