dinsdag 29 juli 2014

lekker weertje koekepeertje

De vakantievreugde kan niet meer op: de moesson is begonnen hier!!
Wat een heerlijke vochtige klamme zooi hier!!
Gisteren een was vol handdoeken weggebracht om te wassen. de drogers waren al volgeboekt dus we moesten het ophangen. Eerst buiten maar toen het ging regenen moest het naar binnen..en met dit weer wordt het niet droog ook. Dus vanmorgen om 9 uur stond ik met nog 2 vrouwen in de wasrij!! hahahaha.
Ja ik kon het vanmorgen wel in de droger doen. De handdoeken gaan zo snel hier, de kids zijn helemaal weg van het zwembad hier.

Gisteren zijn we in Luik geweest om een Luikse wafel te eten. En ze zijn heerlijk! Verder is het natuurlijk geen doen, winkelen met 3 mannen. Ook vielen de winkels me erg tegen die ik daar gezien heb. Er was 1 leuk winkeltje waar ik een leuke shopper gekocht heb met een mopshond erop. We hebben nog wel een kijkje genomen in de kerk daar maar ook daar doe je kinderen geen plezier mee. En dat stoppen ze niet onder stoelen of (kerk)banken.
Vannacht sliep Sam bij mij in de twijfelaar en René sliep in Sam zijn halfpersoonsbed om samen met Storm spookverhalen aan elkaar te vertellen. René was 10 jaar ouder vanmorgen. Hij is zowel te lang als te breed voor deze bedden. Maar ook ik slaap bagger hier. De twijfeleaar is niet alleen klein maar hij staat ook nog scheef dus ook Sam rolde steeds mijn kant op. Maar ach, niet klagen maar dragen. Vanmorgen wilden we eigenlijk wel met de koters een kasteel in de buurt gaan bezoeken maar ze waren gaar en wilden in de caravan blijven dus dat mocht en en René en ik gingen er samen op uit, naar het plaatsje Spa, van het water. Er was markt maar daar was niet echt veel bijzonders aan. Ook de winkeltjes stelden niet heel veel voor. We hebben maar gelijk de boodschapjes gehaald voor het avondeten, zo hadden de kids daar ook geen last van.
Vanmiddag begon het met regenen maar de kids laten zich niet tegen houden om naar het zwembad te gaan. Ze hebben inmiddels ook 2 vrienden: Oscar en Victor! Ze vermaken zich uitstekend.
Ik probeer af en toe op het zeer waardeloze wifi te komen hier. Ik zit nu dus op een tafeltje. De laptop staat op de hondenbench voor de deur om wat wifisignalen op te vangen. Verder ben ik aan het haken aan een vliegengordijn en lees ik in een boek, ook fijn om te doen. Morgen belooft het beter weer te worden, daar hopen we dan maar op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten