woensdag 19 februari 2014

haken is de bom

De eerste workshop granny square haken op het kakelbonte hoofdkwartier is een feit.
Afgelopen zaterdag heeft hij plaatsgevonden en er waren 5 enthousiaste vrouwen hier op af gekomen.
Het was super leuk om te doen en iedereen heeft een granny gemaakt.
De meesten een eenvoudige granny maar ook was er een vrouw die de eenvoudige granny al geleerd had en zij ging voor een iets moeilijkere variant. Haar kon ik weer helpen met het ontcijferen van het patroon.

De volgende workshop staat gepland voor zaterdag 8 maart. Als er minimaal 4 aanmeldingen zijn gaat hij door. Opgeven kan via facebook.

Het was reuze gezellig dus echt een aanrader. En ik weet zeker dat ik wat mensen heb aangestoken met het haakvirus want ik ontving al meerder foto's van "leerlingen" die thuis verder zijn gaan haken.

Ik ontving van de week ook weer een super leuke opdracht om te haken: een babyrokje met bijpassende slofjes. Ik ben meteen aan de slag gegaan en na 4 uur haken was het rokje klaar. De volgende dag ben ik aan de slofjes begonnen via een tuturial op youtube.
Het setje is zo geweldig leuk geworden. Zelfs René, mijn vent dacht er 1 seconde aan om een babymeisje te maken/adopteren/regelen/kopen zo schattig vond hij het zelfs, een man he?? hahaha... Het was 1 seconde hoor, geen zorgen..


1 opmerking: