vrijdag 11 april 2014

gordijnrokkie


Enige tijd geleden kocht ik in de kringloopwinkel in Vlaardingen 2 retro grodijnen vanwege de geweldige retroprint. Vorige week toverde ik dit om tot een geweldig rokje waar ik helemaal vrolijk van word.
Wat een heerlijk stofje is dit!! En dan te bedenken dat mijn rokje ooit bij mensen in de huiskamer of slaapkamer heeft gehangen als gordijn!! haha, hoe grappig is dat?
Ik heb ook helemaal het tshirtjes naaien ontdekt in mijn maat dan, voor de kinders maakte ik die natuurlijk al veel langer. Via de naaijuf kwam ik aan een goed patroon en inmiddels heb ik er al 4 af voor mijzelf!
Ook bij dit rokje vond ik in mijn kast een geweldig combinerend stofje voor een shirt.
Zo was ik op de dag dat we zoonlief zijn elfde verjaardag vierde helemaal in het nieuw voor slechts 5 euro.
Het enige wat ik namelijk er nog bij heb gekocht is een geel vestje (staat niet op de foto) bij de action.
Het geld besparen lukt me soms best goed!!

1 opmerking:

  1. Wauw echt gaaf,jij hebt echt het figuurtje ervoor,snik ik helaas niet meer,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen