vrijdag 11 april 2014

vrolijke verjaardagstaart

Als mijn kinderen jarig zijn dan maak ik altijd de taarten zelf.
Ik heb verschillende keren ingewikkelde marsepeintaarten gemaakt, die altijd goed in de smaak vielen hoor maar vaak kreeg ik er toch behoorlijke stress van dus probeer ik mezelf het tegenwoordig wat makkelijker te maken met toch een leuk resultaat. Zie hier de vrolijke smartietaart!!
Ik heb een paar cakemixen gepakt en het beslag gemaakt volgens de aanwijzingen op het pak.
Alleen goot ik het beslag in een taartvorm ipv een cakevorm.
Toen de caketaart klaar was en afgekoeld spoot ik er kant en klage muffintopping op waar ik de smarties indrukte toen dit nog vloeibaar was.
Bovenop de taart staat het feestvarken wat ik bestelde bij "dat zit wel snor"
Dit feestvarken maakt het plaatje compleet.
"dat zit wel snor"is te vinden op facebook.
De caketaart was heerlijk!!

1 opmerking:

  1. Ziet er prachtig uit,ook leuk dat je het zelf maakt,zo heb je altijd je eigen unieke taart,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen